مقالات سئو

ساخت وبلاگ

 

واژه کلیدی «خرید بلیط هواپیما» یکی لغت ها کلیدی میباشد سئو سایت که بسیار مستعمل و احتمال اینکه بخواهید در‌این واژه و کلمه در ابتدا لیست ظواهر گردید مشقت بار خواهد بود. شاید بهتر باشد برای اینکه سود بهتری بگیرید از واژه و کلمه کلیدی خاص‌خیس که اسم مقصدی را در بر دارااست استعمال نمایید.
 
بیشتر بخوانید:  شیت فرود چه است؟ و 7 نکته در پباده سازی صفحه ها فرود
بازاریابی محتوا را تقویت فرمایید
باتوجه به نتیجه ها بدست آمده، در سال 2020 روزمره بیشتراز 44 زتابایت داده ها ساخت‌و‌ساز می شود. در‌صورتی‌که بخواهیم آن را مقایسه کنیم بایستی بگوییم این مقدار چیزی برابر با 8.48 تریلیون آوا یا این که 1440 سال ویدئو روزمره HD میباشد. همچنان که برهه زمانی می‌گذرد، کشف کردن جایگاهی دربین این تمامی داده ها بیش تر از پیش مشقت بار می شود. برای اینکه بتوانید کارایی بهتری در این مورد داشته باشید:
 
محتوایی ساخت‌و‌ساز نمائید که موءثر، دیدنی اعتنا، و آموزنده باشد.
مقاله ها خبری مربوط به کار تان ساخت‌و‌ساز نمائید.
خبرهایی که ساخت میکنید را در کانال‌های اجتماعی منعکس فرمایید تا برخورد بیشتری داشته باشند.
از عناوینی که اینک در رابطه با محتوای شما ترند میشود در کانال‌های اجتماعی به کار گیری فرمائید.
محتوایی که مسکوت باقی مانده و ترافیک یه خرده ساخت‌و‌ساز می‌نمایند را آپ دیت نمایید.
بیشتر بخوانید:  ایجاد محتوا چه می باشد؟ پروسه ساخت‌و‌ساز محتوای پیروز
از Schema به کارگیری فرمایید
هنگامی Schema Markup به یک شیت اینترنت اضافه گردد قادر است یک اسنیپت بسیار حاذق ساخت و ساز نماید. اسنیپت‌ها توضیحات توسعه یافته و کوتاهی می باشند که در حاصل کاوش ظواهر میگردند. Schema با متنی که برای سایت ساخت می‌نماید، تجربه کاوش را بهبود میبخشد. هرچند هنوز هیچ مدرکی نیست که افزودن Schema هیچ تاثیری به روی صفحه ها حاصل کاوش (SERP) داشته باشد.
 
Schema به چه مراد به کار گیری می گردد؟
کسب و امور و سازمان‌ها
حادثه ها
اشخاص
تولیدها
دستورهای آشپزی
بازبینی‌ها
ویدیوها
نیاز وجود ندارد نگران افزودن Schema به تارنما تان باشید. پیاده سازی آن بسیار بی آلایش میباشد. در حالتی که یک وب سایت وردپرس دارید، افزونه‌های مختلفی برای این فعالیت وجود دارا هستند که میتوانید از آن‌ها استعمال فرمائید.
مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 136 تاريخ : شنبه 27 دی 1399 ساعت: 22:25

رجوع و برگشت سرمایه به واسطه محتوای ویدئویی بسیار بالاست. چون شما محتوا و خدمت خویش را در شکلی که مناسب یوزرها میباشد ارائه می دهید. احتمال ارتقا نسبت مشتریان و رجوع و برگشت سئو سایت   آن ها در آینده، در‌این‌صورت بسیار بیشتر می‌باشد. ارتقا این نسبت منجر ارتقاء ترافیک و ارتقا ترافیک سبب ارتقا این نسبت میگردد. سپرده گذاری بر روی ویدیو در معنای سپرده گذاری بر روی به عبارتی چیزیست که یوزرها به‌دنبال آن میباشند.

در ابتدا بودن حق تقدم محتوا
به کار گیری از ویدیو در محتوا منجر ارتقا رضایمتندی مشتریان از تارنما شما می‌گردد و در فیض احنمال برگشت آن‌ها به وبسایت ارتقاء می‌یابد و بنابراین seo تارنما بهبود مییابد. روش های متعددی برا ایجاد محتوای ویدئویی وجود دارااست که در پایین به معرفی برخی از آنان خوا‌هیم پرداخت:

اکران تولیدها
محاسبه تولید ها
ویدیو های آموزشی
در حالی که به کارگیری از کلمه ها کلیدی و اشکال متا تگ ها به صورت اشتباه میتواند احتمال پنالتی شدن تارنما را بالا غالب شود، به کار گیری از ویدیو درین فی مابین، بسیار منطقی خواهد بود. به کارگیری از کلیپ در فرمت مطابقت با ساختار وب سایت یکی‌از شیوه های جذب مشتری میباشد که موتورهای کاوش نیز آن را می پسندند. هر چقدر که یوزرها با محتوای شما بیشتر رابطه برقرار میکنند، موتورهای کاوش نیز به وب سایت شما، درجه بهتری خواهند بخشید و احتمال اینکه در کاغذ اولیه گوگل قرار بگیرید بیشتر گردد.

دادن امکان اشتراک گذاری به ویدئوها
محتوای وب سایت بایست دارنده آنچنان کیفیتی باشد که یوزرها را متراغب به اشتراک کذاری آن ها بکند. پژوهش ها نشان داده میباشد که برخی از یوزرها سوای دیدن محتوا و تنها از روی تبلیغات موسسه ها بازاریابی، آن را به اشتراک می گذارند و همین دلیلی میباشد بر اینکه یوزرها به طور دورازشوخی تری به کیفیت مطالب اهمیت دهند. بنابر این تهیه و تنظیم محتوای ویدئویی کیفیت خوب از حق تقدم های به کار گیری از این نوع محتوا در وب میباشد.

با ارتقاء کیفیت، یوزرها را ترغیب به اشتراک کزاری آن میکنید و این قضیه موجب ارتقا ترافیک وبسایت میشود. فیض مثبت این عمل این میباشد که یوزرها را، به بازاریابان تبلیغاتی خویش تبدیل نموده اید. به کار گیری از کلیپ در پست الکرونیکی مارکتینک نیز بسیار با اهمیت میباشد و سبب ساز ارتقاء ورودی وب سایت می‌شود.

آشنایی مشتریان
توان ویدیو در ارتقا ترافیک به خیال جذب بیشتر بازدیدکندگان میباشد. با آشنایی یوزرها خویش و تهیه و تنظیم ویدیو متناسب با مراد آن‌ها جذابیت وبسایت را در ذهن آن‌ها بیشتر نمایید.

سئو ویدیو
همچون دیگر محتواها، شیوه هایی نیز برای سئو محتوا ویدئویی وجود داراست. این طرز ها مشتمل بر موردها ذیل می‌شوند.

عنا وین
عبارات کلیدی
محتوای صوتی کلیپ
کوتاه خیس بودن آن
مهمتر از کلیه اینست که محتوای کلیپ را به قسمت خاصی تخصیص ندهید و آن را جزیی از استراتژی کلی سرویس ها seo تارنما بدانید. شما در اکنون ساخت و ساز یک مارک می‌باشید و معیار رجوع و برگشت سرمایه شما به همین استراتژی متعلق میباشد.

به کارگیری از محتوای ویدویی در استراتژی کلی seo
کلیپ یکی‌از شایسته ترین ابزارهاست و از آن به صورت موثری بایست استعمال شود و نیاز میباشد که‌این موضوع با استراتژی کلی بهینه سازی هماهنگ باشد. دو چیز در آینده را مطمئنا از همین حال حاضر می قدرت پیش گویی کرد:

در سال 2017 محتوای ویدئویی وب را تغییر تحول خواهد اعطا کرد.
در سال 2017 صاحبین وبسیات در هم اکنون مباحثه برای تغییر و تحول استراتژی بهینه سازی خویش متناسب با این تغییر تحول منش خواهند بود.
به کارگیری بیشتر از کلیپ به معنای ارتقاء بیشتر توشه ترافیکی سایت خواهد بود و از همین اکنون شما بایست خویش را با این تغییرات هماهنگ نمایید تا به سئوی تارنما لطمه ای وارد نشود.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 16:24


لینک و پیوند‌های داخلی ارتباطات فی مابین محتوای تارنما را نشان می دهند. آنها قیمت و اهمیت را دربین برگه‌ها جابه‌جا می‌نمایند و از همگی مهمتر، ساختار تارنما را نمایان می‌نمایند. سئو سایت  لینک و پیوند سازی داخلی قسمت مهمی از استراتژی پیوند سازی وبسایت را تشکیل می دهد و قادر است به ایندکس شدن و بهبود بهینه سازی یاری دهد. همینطور نرخ کلیک و نرخ تبدیل مشتریان را ارتقاء میدهد چون در‌این‌صورت مشتریان می توانند به راحتی آن چه را که می خواهند در صفحه ها وب سایت پیدا نمایند.

قانون ها مهم لینک و پیوند سازی داخلی
پیش از این که به ارتقاء سکو با به کارگیری از پیوند سازی داخلی بپردازیم، بیایید نگاهی به قانون ها مهم این عمل بیاندازیم:

هر چه یک کاغذ لینک و پیوند‌های بیشتری بگیرد گوگل بها بیشتری برای آن قائل می گردد. مانند اتفاقی که درخصوص لینک و پیوند‌های فرنگی میفتد، لینک و پیوند‌های داخلی هم به گوگل یاری می‌نمایند اهمیت یک برگه را با دقت به دیگر برگه‌ها ادراک نماید.
پیوند‌های داخلی تا حدی اهمیت دارا‌هستند که اینک گوگل عدد ۱۰۰۰ لینک و پیوند را برای هر برگه سنجیده میداند. فراموش نکنید که‌این رقم همگی لینک و پیوند‌های برگه را در بر می گیرد. یعنی حتی آن‌هایی را که در هدر، فوتر، منو یا این که نصیب‌های دیگر قرار دارا‌هستند.
لینک و پیوند‌سازی چنان قدرتی دارااست که میتواند حتی به صفحه های معدود ارزشی که لینک و پیوند‌های زیاد اخذ کرده‌اند، قیمت بدهد به عنوان مثال صفحاتی مثل در رابطه ما و تماس با ما.
پیوند از صفحاتی با محتوای نو، قادر است قیمت نو تولید نماید. این لینک و پیوند‌ها سیگنالی به گوگل می‌فرستند که سبب ساز می گردد خزنده‌ها به سراغ شیت تازه بروند.
بیشتر بخوانید :  تکنیک های خطرناک بهینه سازی
سه استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی که سبب بهبود مرتبه وبسایت میگردند
با در اختیار داشتن این داده ها، میتوانیم به سراغ لینک و پیوند سازی داخلی برویم. سه استراتژی اساسی دراین باره به شرح ذیل می باشند:

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت: 21:02

در هر شیت تنها یک واژه و کلمه کلیدی داریم؟  سئو سایت   تا اینجای نوشته‌ی علمی بارها اینجانب از عبارت “واژه کلیدی مهم” به کارگیری کردم. شاید تلاوت این عبارت برای شما این پرسش را به وجود آورده باشد که مگر واژه کلیدی غیر اساسی هم در کاغذ وجود داراست؟
خب چنانچه با مسئله بهینه سازی محتوا آشنا بوده یا این که نوشته‌علمی جامع ویدیویی آن را در تارنما مطالعه کرده باشید، می‌دانید که هر شیت از وب سایت قادر است برای چندین واژه و کلمه کلیدی متعدد البته دارای ارتباط به هم بهینه سازی خواهد شد.
از جمله همین نوشته‌علمی ای که در اکنون خواندنش می باشید، واژه مهم اش “واژه و کلمه کلیدی” میباشد. البته علاوه بر این، شیت یکسری کلمه ها کلیدی دیگر هم داراست که عبارتند از:
عبارت کلیدی،مضمون‌ واژه کلیدی،keyword،گونه های واژه کلیدیو…بدین لغات، عبارات کلیدی فرعی می گویند. اساسا اینجانب در هنگام تایپ کردن این نوشته ی علمی بیشتر حواسم به کلمه و واژه کلیدی مهم میباشد، البته در کنار آن به دیگر لغات فرعی هم نیم نگاهی داشته و تلاش می کنم آنان‌را با صرفه کنم.
بهینه سازی pdf | چطور در ۱6 گام فولدر pdf را seo کنیم؟!نکته: همان گونه که در ابتدا مشاهده کردید لغات کلیدی فرعی، یا این که مترادف و هم معنی کلمه و واژه کلیدی مهم میباشند یا این که رابطه معنایی متعددی به آن دارا هستند. به این ترتیب هر واژه ای نمیتواند تحت عنوان کلمه و واژه کلیدی فرعی استعمال شود.
لغت ها کلیدی از کجا پیدا میگردند؟

پرسش اساسی بعدی: این لغات کلیدی مهم و فرعی، از کجا پیدا میگردند؟ یک وبسایت فعال در مورد لباس دوزی از کجا می‌فهمد می بایست روی عبارت فراگیری لباس دوزی، الگوی لباس دوزی، روش دوخت جامه و… محتوا ایجاد نماید؟ به هیچ عنوان از کجا می فهمد واژه کلیدی فرعی هرکدام از این عبارت ها چه واژه و کلمه ای میباشد؟
خب اینجا به مورد دیگری در دنیای seo و seo وب سایت به نام “پژوهش ها لغت ها کلیدی” میرسیم . پژوهش ها لغت ها کلیدی یا این که keyword research فرآیندی میباشد که در آن، مدیریت تارنما یا این که سئوکار به یاری چندین ابزارهای اختصاصی، پیرو عبارت های کاوش گردیده در سطح اینترنت میشود.
از جمله متوجه می‌شود در مورد فراگیری seo، یوزرها چه کلمه ها مرتبطی را کاوش میکنند؟ تحت عنوان مثال چنین کلماتی:
فراگیری seo،بهینه سازی چه چیزی است؟offpage seo،فراگیری seo وب سایتو…به دنبال و به امداد همین پژوهش ها کلمه ها کلیدی، سئوکار می تواند کلمه ها کلیدی فرعی مطلوب برای هر عبارت را هم تشخیص داده و از آن برای با صرفه کردن برگه به کارگیری نماید. به عنوان مثال ابزارهای دارای اعتبار برای پژوهش ها عبارات کلیدی، ابزار keywordtool.io میباشد. توصیه می کنم برای اینکه بیشتر با کیورد ریسرچ یا این که تحقیق کلمه ها کلیدی آشنا گردید، مسلما نوشته‌ی علمی آن را در فرین آکادمی بخوانید. همچنین می‌توانید از زمان فراگیری پژوهش ها عبارات کلیدی در وبسایت هم یاری بگیرید.
فراگیری استعمال از واژه کلیدیخب احتمالا تا همین مکان نوشته‌ی‌علمی هم به خیر متوجه گردیده اید که چطور بایستی از لغت ها کلیدی در تارنما به کار گیری کنیم. البته بهتر میباشد اینجانب هم یک توشه دیگر به طور خلاصه اصول به کارگیری از واژه و کلمه کلیدی را برای شما شرح بدهم تا متوجه گردید واژه مهم 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1399 ساعت: 22:38


ابتدا جشن سال نو میلادی مجاورت میباشد و اکثری اشخاص در سراسر دنیا درگیر نرم‌افزار‌ریزی و تدوین استراتژی‌های کاری برای سال نو می باشند. جامعه seo نیز از این قاعده استثنا ندارد. سئو سایت  از همین اکنون حدس و گمان‌ها در خصوص تغییرات الگوریتم‌ها در سال آینده آغاز شده‌است و کارشناسان گوناگون، در زمینه‌ی فاکتورهای سکو‌بندی موتورهای جست‌وجو گفت و گو می‌نمایند. برای کسب برد، ما یحتاج میباشد همگی وبمسترها، استراتژی بهینه سازی ۲۰۲۰ و اپ‌های بهینه سازی خویش را بازنگری نمایند و در شکل لزوم، تغییراتی را در لحاظ داشته باشند.

کارایی گوگل تا حدود متعددی مشابه ما آدم‌ها میباشد. همانطور که ما هر سال رویش می کنیم، تجربیات بیشتر به دست میاوریم، از ایرادات خویش درس میگیریم و تجزیه و چک‌هایمان از دنیای حریم ظریف‌خیس می شود، گوگل نیز در هم اکنون رویش میباشد. وقتی در قبلی خیر چندان به دور، لبریز کردن صفحه ها با لغت ها کلیدی وب سایت را به مرتبه‌های نخستین میرساند. درحال حاضر این فعالیت خیر فقط اثر گذار وجود ندارد، بلکه سبب به جریمه هم شود!

بیشتر بخوانید :  گوگل پنالتی google penalty و گونه های آن
گوگل روز آپدیت زرنگ‌خیس میشود. الگوریتم‌هایش را به روز می‌نماید و هر روز در شناسایی وبسایت‌های اسپم پیروز‌خیس میباشد. هر روز بیشتر تلاش می‌نماید یوزرها خویش را راضی نگه داراست و سایت‌هایی را به آن ها نشان بدهد که محتوای اثر گذار دارا هستند. قادر خواهیم بود مطمئن باشیم که‌این فرایند در سال نو نیز ادامه خواهد داشت. مسئولان گوگل بارها اعلام کرده‌اند که مهم‌ترین مورد در زمینه‌ی هر وبسایت، محتوای آن میباشد. خب، متاسفانه چنین چیزی هنوز تماما تحقق پیدا نکرده میباشد و همچنان بک لینک و پیوند‌ها بیشتری تاثیر را روی مرتبه وبسایت‌ها دارا‌هستند. با این حالا الگوریتم‌ها در راستای تشخیص محتوای موثر آپ دیت میگردند. براین اساس این نکته را مطلقا در استراتژی seo ۲۰۲۰ خویش در لحاظ بگیرید. در‌پی اینجانب هم نکاتی را مطرح خواهم کرد که ممکن میباشد در تدوین استراتژی به یاری‌تان بیاید.

در استراتژی seo ۲۰۲۰ چه مواقعی را در حیث بگیریم؟
حواس‌تان باشد که قرار وجود ندارد کل تکینیک‌های گذشته را کنار بگذاریم یا این که تارنما‌مان را تحت و رو کنیم. با این حالا، مورد نیاز میباشد عملکردمان راجع‌به رئیس منابع هوشمندانه باشد. در پی مواقعی را ارزیابی میکنیم که در ابتدا رویکرد بهینه سازی ۲۰۲۰ تمرکز بیشتری می‌طلبند.

 

بررسی و محاسبه رقبا
آخر سال زمان بسیار خیر و خوبی برای بررسی تارنما‌های حریف میباشد. با بررسی محتوا آغاز فرمائید. ملاحظه کنید کدام صفحه ها وبسایت‌شان بازدیدکنندگان را بیشتر جذب می‌نماید. ابزارهایی مانند Ahrefs و SEMrush دراین باره امداد‌کننده خواهند بود. فهرستی از این صفحه های تنظیم فرمایید و در لحاظ بگیرید که آیا موردنیاز در seo ۲۰۲۰ خویش چنین صفحاتی را به تارنما‌تان اضافه فرمایید یا این که نه. ولی موردها پایین را به طبع در حیث بگیرید:

آیا مسئله این صفحه ها به مخاطبان وبسایت اینجانب دارای ارتباط و برای آن ها مطلوب میباشد؟
آیا از پیشین در وب سایت کاغذ‌ای دارم که‌این مسئله را پوشش دهد؟
عبارات کلیدی این صفحه های چه نوع ترافیکی را به سمت وب سایت می‌کشانند؟
آیا برای رقابت با این صفحه ها حریف، منابع (سرمایه، مدت و …) کافی دارم؟
به مکان اسکن کردن رقبا، نخستین به‌این سوال ها پاسخ دهید. برخی اوقات موضوعات و مطالب سایت‌های حریف روی وب سایت شما و برای مخاطبان شما مطلوب نخواهد بود. همینطور میتوانید از ابزارهایی که معرفی شد، برای ردیابی جنبش کلمه ها کلیدی رقبا در زمان سال پیشین به کار گیری نمایید. این داده‌ها را با همت لغت ها کلیدی وب سایت خویش مقایسه نمائید و نقاط ضعف و قوت خویش را بشناسید.

بیشتر بخوانید :  عبارات کلیدی در seo
بهینه سازی صرفا در باب کسب مرتبه‌های تازه برای کلیدواژه‌ها و منابع ترافیک ارگانیک وجود ندارد. گهگاه نکته مهمتر مراقبت مرتبه میباشد. حاصل جست‌وجو دائما تغییر تحول می‌نماید و در‌حالتی که مواظب منزلت‌تان نباشید، آن را از دست خواهید بخشید. پیگیری رویش کلمه ها کلیدی حریف به شما یاری می نماید تهدیدهای احتمالی را از پیشین شناسایی فرمایید. در حالتی‌که دیدید رقبا به منزلت‌تان مجاورت میگردند، موردها پایین را در لحاظ بگیرید:

صفحه ها مربوطه را آپدیت رسانی و محتوای نو به آن ها اضافه فرمائید.
فاکتورهای آن پیج را بازنگری، تقویت و با صرفه‌سازی نمائید.
برای صفحه ها متبوع تبلیغ فرمائید و بک لینک و پیوند‌های آنان‌را بیشتر فرمائید.
چه از زمان‌های تازه بیابید و چه خطرات و خطاها احتمالی را شناسایی فرمایید، چک استراتژی‌های رقبا، حجم مشاهده کرد و نگرش ارزشمندی را به شما خواهد اعطا کرد و آخر سال دوران ایده‌آل برای انجام این فعالیت میباشد.

استراتژی محتوا و بهینه سازی ۲۰۲۰
در کنار تجزیه و ارزیابی استراتژی محتوای رقبا، انتها سال فرصتی برای محاسبه وضعیت‌های ساخت‌و‌ساز محتوای فردی شما نیز مهیا می نماید. حتی‌د‌ر جمهوری اسلامی ایران با روز‌نگار هجری خورشیدی نیز سال نو میلادی مجال‌هایی را برای برخی از کسب و امور با خویش می آورد.

 

بگذارید یک نمونه بزنم: فرض کنیم که شما یک تاکسی مسافرتی دارید و تورهای گران‌قیمت برگزار می کنید یا این که به هیچ عنوان بلاگری میباشید که در زمینه ی توریسم می‌نویسد. سال نوی میلادی فرصتی برای‌تان آماده می‌نماید که نوع جدیدی از مسافرت را به مشتریان و مخاطبان بالقوه و بالفعل خویش معرفی نمایید. کمپانی در مراسم سال نو میلادی و فستیوال‌هایی که به‌این مناسبت در کشورهای متفاوت برگزار می گردد، برای اشخاص اکثری جالب خواهد بود. با ساخت و ساز محتوا دراین باره، میتوانید از رقبای خویش پیشی بگیرید. در حیث داشته باشید که در‌این برهه زمانی، بیشتر تاکسی‌های مسافرتی مشغول معرفی پکیج‌های نوروزی خویش می باشند و در صورتیکه شما بتوانید علاوه بر عید نوروز، پاره ای از منابع محتوایی خویش را به جشن سال نو میلادی تخصیص بدهید، در بهینه سازی ۲۰۲۰ پیشتاز رقابت خواهید بود.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 138 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 22:49

در کل سه دلیل در پیج رنک یک  سئو سایت  شیت تاثیرگذار می‌باشند:

کمیت بک لینک و پیوند‌ها
کیفیت صفحه های پیوند‌گردیده
تعداد لینک و پیوند‌ها در صفحه های لینک و پیوند‌گردیده
به بیانی معمولی هر چه ترازو بک پیوند‌های شما از اینترنت‌وب سایت‌های دارای اعتبار بیشتر باشد، بخت اینکه پیج شما بوسیله گوگل یک پیج دارای اعتبار در لحاظ گرفته ‌خواهد شد، ارتقا پیدا می‌نماید.

به علاوه، گوگل از یک سری الگوریتم‌های اسپم استعمال می‌نماید که صفحه های کیفیت خوب زیر که میخواهند با به کار گیری از تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه یک رنکینگ مطلوب برای خویش ساخت‌و‌ساز نمایند را شناسایی می‌نماید.

تلاش صفحه های
 بعداز اینکه الگوریتم های گوگل کیفیت و دارای ارتباط بودن صفحه های را انتخاب کردند، بایستی مطمئن شوند که اینترنت‌تارنما‌ها از واحد سنجش تلاش خیر برخوردار باشند و مخاطب به راحتی بتواند از آنها به کارگیری نماید. درین پروسه، فاکتورهای ذیل در لحاظ گرفته میشود:

معیار برخورد‌پذیری صفحه های (پاسخگویی برگه)
سرعت پیج
ترازو امنیت پیج
ظواهر کلی اینترنت‌تارنما در همه مرورگرها
اگرچه این‌ها مهم ترین فاکتورها در سکو‌بندی صفحه ها نیستند البته وقتی که فاکتورهای دیگر مانند کیفیت و رابطه صفحه ها یکسان باشد، از اهمیت متعددی برخوردار خواهند شد.

حق تقدم‌های استفاده کننده
 یکی‌از مهم ترین نکات الگوریتم های گوگل که در اکران نتیجه ها برای استفاده کننده تاثیرگذار میباشد، حق تقدم‌ها و موقعیت استفاده کننده میباشد. به عنوان مثال این مورد ها می توانیم فاکتورهای ذیل را ذکر کنیم:

وضعیت مکانی مخاطب
تاریخچه جستجوها
پیکربندی کاوش
برای اینکه شعور بهتری از این مورد داشته باشید بدین نمونه دقت فرمائید:

برای کاربرانی که در آمریکا کلمه و واژه‌ی فوتبال را کاوش می‌نماید،  حاصل به طور کامل متفاوتی نسبت به اشخاصی در سرزمین انگلیس این واژه و کلمه را کاوش می‌نمایند، اکران داده می شود.


الگوریتم های گوگل برای seo چه میباشد؟
یکی‌از کارداران انتخاب‌کننده در سکو‌بندی صفحه ها، لغات کلیدی مصرف شده در محتوا میباشد. شایسته ترین نحوه برای به کار گیری از واژه و کلمه کلیدی، بهینه سازی کردن محتواست. seo شایسته ترین روش میباشد که به گوگل نشان می دهد محتوای تارنما در زمینه‌ی یک مورد خاص میباشد.

یکی‌از طریق‌هایی که اینترنت‌وب سایت‌ها در قبلی به کار گیری می‌کردند و معمولا سبب ساز به برد آن ها می شد، استعمال بیشتر از کلمات کلیدی بود. هر چه معیار استعمال از واژه و کلمه کلیدی بیشتر بود، آن ورقه از لحاظ گوگل اهمیت بیشتری پیدا میکرد.

هنگامی که گوگل متوجه این زمینه شد که بخش اعظمی از وب سایت‌ها تنها برای بالا بردن رنکینگ صفحه های خویش از این‌شیوه به کار گیری می‌نمایند، الگوریتم‌های خویش را تغییر و تحول اعطا کرد. همینطور الگوریتم های گوگل به شکلی میباشند که استعمال از سئوی کلاه سیاه نیز بی‌اثر گردد. به همین استدلال شما نباید از تکنیک‌هایی فریبنده برای بالا بردن رنکینگ پیج خویش به کار گیری فرمایید. شاید الگوریتم های گوگل بلافاصله متوجه این زمینه نشوند ولی بالاخره این فریب‌ها آشکار میگردند و جايگاه‌ی برگه‌ی شمارا تنزل میدهند.

در صورتی از پلتفرم وردپرس برای مدیر محتوای وبسایت خویش استعمال می کنید، می‎توانید برای سئوی وبسایت خویش از افزونه‌هایی مثل Yoast به کار گیری نمایید.

برای عمل با این افزونه کافیست راهنمای جامع و فراگیری پلاگین yoast برای سئوی وردپرس را بخوانید.

در آینده، الگوریتم های گوگل در چه مسیری تکان می‌نمایند؟
گوگل به‌تدریج داده ها دقیقی راجع به تغییرات در الگوریتم‌های خویش منتشر می‌نماید و تنها این امور را راجع‌به اساسی‌ترین الگوریتم‌هایش انجام می دهد. بسیار اصلی میباشد که صفحه های خویش را طبق آخری اعلامیه‌های مرتبط با الگوریتم های گوگل آپ دیت نگه ‌دارید و همگام با این الگوریتم‌ها پیش بروید، ولی هیچ‌گاه عملکرد نکنید که گوگل را فریب دهید، چون دیر یا این که زود الگوریتم‌ها متوجه این زمینه میگردند و رنکینگ کاغذ‌ی شما ذیل می آید.

به مکان فریب‌کاری کارایی نمایید نسبت به الگوریتم های گوگل درایت پیدا فرمائید و اینترنت‌وبسایت خویش را در سمت این الگوریتم‌ها پباده سازی فرمائید. این فعالیت منجر می‌گردد، مخاطبان از مشاهده‌ی شیت شما لذت ببرند که‌این مسئله یک سیگنال مثبت برای ارتقاء مرتبه‌ی شیت‌ی شما خواهد بود.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 18 دی 1399 ساعت: 15:49

اشکال مختلفی از نتیجه ها که درین طرح مثال (نتیجه ها کاوش گوگل) وجود داراست مشتمل بر:

حاصل معمولی گوگل که شرایط‌های ۴،۳،۱ و ۵ را دارا هستند.
نتیجه ها صفحه ها AMP که در شرایط ۲ از این ورقه مثال قرار دارا‌هستند.
یک سود گرافیکی که از نوع کارت های اطلاعاتی (Knowledge Graph card) می باشد سئو سایت  و در سمت و سوی راست ورقه در حالت ۶ جای دارد.
طرز شماره‌گذاری حالت‌ها برای هر کدام از حاصل به ترتیب از بالا به زیر کاغذ و در آغاز سمت چپ و آن‌گاه سمت راست ورقه است. (ولی در مرورگرهای راست‌چین عکس میگردد، در آغاز ردیف سمت راست از بالا به ذیل شمارش میگردد و بعد از آن ردیف سمت چپ)

ازآنجایی که بعضی از حاصل اکران داده ‌گردیده در گوگل خویش دارنده پیوند‌های زیادی می باشند، کلیه لینک و پیوند هایی مرتبط با یک عنصر از حاصل کاوش کلیه دارنده یک شرایط یکسان میباشند. از جمله نتیجه ها AMP در‌این تصویر مشتمل بر سه فیض متفاوت در کنار هم می باشد که تمامی در وضعیت ۲ قرار دارا هستند و یا این که حاصل کارتی داده ها که سمت راست برگه آمده و دربرگیرنده یک‌سری لینک و پیوند میباشد حالت هرکدام از لینک و پیوند‌ها ۶ در لحاظ گرفته میگردد.

اعتنا : تنها عناصری از برگه که دارنده پیوند قابل کلیک می‌باشند برای شمارش و گزینش وضعیت‌های ورقه در حیث گرفته می گردند. عناصری از شیت کاوش که هیچ لینکی ندارند یا این که عناصری که با کلیک کردن روی آن ها یک سود دیگر در خویش کاغذ کاوش نشان داده می شود، دارنده حالت عددی در برگه حاصل نمی باشند و بر روی شمارش حالت ها هیچ تأثیری ندارند.

اعتنا : لینک و پیوند‌های تبلیغاتی گوگل که در برخی از صفحه های حاصل اکران داده میشوند، تأثیری در شمارش حالت ها نداشته و هیچ موقعیتی برای اکران آنها در برگه نتیجه ها در حیث گرفته نمیشود.

اعتنا : در بعضی مورد ها با کاوش یک قضیه در گوگل، تصاویر کوچکی (thumbnails) نیز به‌شکل یک ستون کنار هم در شیت حاصل اکران داده میگردند، از آنجایی‌که‌این تصاویر قابل کلیک و هدایت به یک برگه تازه میباشند، یک حالت برای آنها در حیث گرفته میشود.

معنا Position در گزارش های قسمت  Search Analytics
به صورت معدل برای همگی کاوش هایی که منجر اکران وب سایت متبوع در نتیجه ها کاوش شده‌است، یه خرده که مرتبط با بالاترین شرایط یکی لینک و پیوند‌های وبسایت میباشد برای ترازو Position در نصیب search analytics ارائه میشود.

اعتنا : پیوند های که در نتیجه ها کاوش می‌آیند مطلقاً باید بوسیله افراد مشاهده (impression) شوند تا وضعیت آنها در برگه شمارش و در حیث گرفته گردد. به‌تیتر‌نمونه در صورتیکه در جستجویی لینکی از تارنما در ورقه سوم گوگل باشد و فرد صرفا حاصل کاغذ یک را ببیند، براین اساس حالت مرتبط با آن کلمه و واژه کاوش گردیده و لینک و پیوند مربوطه به هیچ عنوانً احتساب و در لحاظ گرفته نخواهد شد.

دقت : در برخی از گزارش‌های ارائه گردیده ممکن میباشد برای مقدار مرتبط با شرایط یک نماد منها (-) اکران داده خواهد شد و این به‌این معناست که برای آن فیض هیچ موقعیتی تثبیت‌نشده میباشد چراکه افراد برای آن کاوش هیچوقت وب سایت موردنظر را مراعات نکرده‌اند.

اعتنا : واحد سنجش حالت، یک ترازو اندازه‌گیری نسبتاً پیچیده میباشد و در شرایطی‌که ادراک صحت از آن نشود، می‌تواند منحرف کننده باشد. مثلا در تصویر مثال ارائه‌گردیده که مشابه‌سازی اکران حاصل کاوش در گوگل بود، سود‌ای که در وضعیت ۶ جای دارد، از نگاه شمارش عددی به لحاظ می رسد بدترین حالت در شیت را نسبت به بقیه نتیجه ها داراست ولی زمانی در تصویر نگاه کنیم، می بینیم که همین وضعیت ۶ شایسته ترین و ارزشمند ترین شرایط در برگه را به خویش تخصیص داده میباشد. همینطور در جستجوهای مرتبط با تصاویر، یک سری تصویر در هر ستون قرار میگیرند و با اعتنا به اینکه پهنا صفحه ها اکران در مانیتورهای متعدد، مختلف میباشند بدین ترتیب معنی صفحه ها نیز بسیار متغیر بوده و به عواملی زیرا پهنا برگه و اما چند مورد ها دیگر بستگی داراست و شرایط اعلام گردیده با اعتنا به اینکه لینک و پیوند و عکس مور حیث چقدر زیر شیت جای دارد به طور تقریبی ذکر می‌گردد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 16 دی 1399 ساعت: 19:39